پنجشنبه ۱۲ مرداد ۰۲

حقوق و دستمزد شغل نجاری

مشاغل کشارزی و هنری در این سایت معرفی میشوند

۵ بازديد
۰ ۰


در حال حاضر این شغل در کانادا از بازار کاری خوبی برخوردار است و جز مشاغل ملی محسوب می گردد. در حال حاضر میانگین میزان حقوق دریافتی یک نجار در ساعت برابر است با چیزی حدود ۲۸٫۷۳$ که درآمد قابل ملاحظه ای است. همچنین میزان درآمد مشخص شده در استرالیا برای مشاغل فنی چیزی حدود ۹۲٫۴۸۲$ تعیین گردیده است. تحقیق در مورد شغل نجاری نشان داده است که با توانایی معمولی شما می توانید درآمد بالایی کسب کنید. حال که متوجه شدید شغل نجاری چه فایده هایی برای جامعه دارد راحت تر می توانید برای ورود به این حرفه تصمیم گیری کنید.

 

راه اندازی این مشاغل در  ایران چگونه است؟

برای اینکه وارد شغل نجاری شوید باید دوره ی آموزشی درودگری را گذرانده باشید. که این می تواند با کار کردن در کنار یک استاد کار ماهر شروع شود که به شما پیشنهاد نمی شود؛ زیرا این سبک یادگیری با اشکالاتی رو به رو است که اجتناب ناپذیر است و نمی توان مطمئن بود که در پایان این آموزش به میزان کافی حرفه ای شده باشید. بنابراین شما می توانید از دوره ی متوسطه با ثبت نام در مدارس فنی مبادرت به یادگیری این حرفه کنید. اما تعداد زیادی از افرادی که اقدام به یادگیری این حرفه می کنند دوران تحصیل خود را به پایان رسانده اند. این افراد زود تر به درک خوبی از شغل نجاری چیست می رسند.

درآمد کارگاه نجاری چقدر است؟

اگر قصد ورود به حرفه ی نجاری و کار با چوب هستید و میخواهید از درآمد کارگاه نجاری، مزایای شغل نجاری، درآمد این حرفه در خارج از کشور و شغل های مرتبط با چوب و نجاری که میتوان به خوبی کسب درآمد کرد؛ بیشتر بدانید پس در ادامه با هم مطلب مهمی در مورد این حرفه و درآمد حاصل از نجاری میخوانیم.
درآمد نجاری در استرالیا، کانادا و دیگر کشور ها

بعضی از کشور های پیشرفته همچون استارلیا، کانادا، ایتالیا و … با کمبود نیروی نجار روبرو هستند؛ به همین دلیل با داشتن سابقه‌ی کار مرتبط و تخصص در حوزه نجاری، اخذ مدارک دوره‌های گذرانده شده در این حوزه میتوانند به این کشور ها مهاجرت کنند و موقعیت شغلی مناسب پیدا کنند که به تبع میتوانند در این حوزه کسب درآمد کنند. قابل ذکر است که درآمد نجاری در استرالیا و کانادا بیشتر از ایران است.
تخمین درآمد کارگاه نجاری در کشورهای پیشرفته

بهترین کشور برای کار نجاری، کشور کانادا، آمریکا، استرالیا ، ایتالیا و انگستان است. که هر کدام از این کشور های پیشرفته، بستر مناسبی برای شروع کار نجاری و کسب درآمد بالا در این حوزه را دارند؛ در ادامه هزینه درآمد کارگاه نجاری را تخمین زده ایم.

    درآمد کارگاه نجاری در کانادا: میانگین دستمزد یک نجار ماهر در کانادا معادل $۵۲,۶۵۰ در سال است. حقوق ساعتی یا همان درآمد نجار در کانادا برابر $۲۶.۷۳ دلار است.
    درآمد کارگاه نجاری در آمریکا در سال ۲۰۱۹ حداکثر ۶۰.۱۸۰ دلار و برای یک فرد بی‌تجربه ۳۴،۷۴۰ دلار است.
    درآمد نجاری در استرالیا ۷۴.۱۰۰ دلار در سال یا ۳۸ دلار در ساعت است.
    درآمد نجاری در انگلستان برای افراد تازه کار بین ۲۰.۰۰۰ تا ۲۴.۰۰۰ دلار و برای افراد باتجربه تا ۴۳.۰۰۰ دلار است.

مزایای شغل نجاری

نجاری مزایایی دارد که فردی که علاقه مند به این حوزه است، میتواند به راحتی قانع کند که فرد، سریع دست به کار شود. اولین مزیت شغل نجاری، این است که به داشتن تحصیلات در دانشگاه نیازی ندارد. بنابراین فرد علاقه مند به حوزه نجاری، می تواند با گذراندن دوره های فنی موجود در آموزشگاه های مختلف به اصول کار مسلط شود. البته کسب درآمد نجاری، وابسته به گذراندن دوره های آموزشی نیست بلکه به راحتی فرد علاقه من به حرفه ی نجاری، با کارآموزی در کنار یک استاد کار ماهر می تواند بهد از کسب مهارت های لازم و کافی بعد از چند ماه، کارگاه نجاری راه اندازی کرد و کسب درآمد کرد.
شغل های مرتبط با نجاری

شایان ذکر است که روز به روز شرکت های زیادی که درآمدشان وابسته به نجاری است، ظهور می کنند و روزانه به پیشرفت کاری خود می افزایند. که هر کدام از شغل های مرتبط با نجاری، به نوبه ی خود در صنعت درودگری و نجاری مهارت های بالایی دارند. همچنین علت به روز شدن دستگاه های نجاری در شرکت ها، نجاران صنعتی در این زمینه شایسته تر و ماهر ترند. متخصصان نجاری در زمینه ساخت پارکت، ساخت کف پوش، ساخت کمد، کتابخانه، انواع میزها، ساخت کابینت، ساخت مبلمان، ساخت وسایل تزئینی، وسایل هنری، ساخت درب و پنجره، ساخت قایق، کلبه و …. فعالیت می کنند.

همچنین یک راه سریع و زودبازده برای ورود به این شغل و کسب درآمد کارگاه نجاری ، یادگیری نجاری به کمک محصولات آموزشی موجود در سایت های معتبر است. به کمک فیلم و پی دی اف های اموزشی برای یادگیری نجاری، در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی می شود. از این طریق می توانید به سرعت و با کیفیت مناسب نجاری را آموخته و با کسب تجربه بیشتر به یک نجار ماهر تبدیل شوید
چه کار کنیم تا درآمد نجاری را بالا ببریم؟

    در شبکه های مجازی صفحه کار و کسب تان را بسازید
    دوربین با کیفیت تهیه کنید
    در نجاری به انجام هر کاری تن ندهید!
    قبل از شروع کار نجاری قرارداد ببندید
    از نرم‌افزارهای سه بعدی استفاده کنید
    جسارت داشته باشید و از ایده‌های نو استفاده کنید.
    در دوره های مختلفی جهت پیشرفت کاری خود شرکت کنید
    مواد اولیه با کیفیت تهیه کنید
    کیفیت کار را بالا ببرید!
    توان بدنی خود را بالا ببرید
    دقت و توجه به جزئیات کار را بالا ببرید.
    در مورد هر یک از انواع چوب ها دانش کافی داشته باشید
    دانش خود را به مشتریان اشتراک بگذارید.
    دانش ریاضی و برشکاری خود را بالا ببرید.
    توانایی کار تیمی خود را ارتقا بخشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.