پنجشنبه ۱۲ مرداد ۰۲

همه چیز درباره انواع نجاری

مشاغل کشارزی و هنری در این سایت معرفی میشوند

۴ بازديد
۰ ۰

انواع نجاری

در حالی که اصطلاح نجار برای اشاره به هرکسی که با چوب کار می کند بکار می رود ، در واقع انواع مختلف نجاری وجود دارد.

 بنابراین نجار چه می کند؟ دو نوع اصلی نجاری عبارتند از:

نجاری خشن

نجاری خشن همه کارهایی است که نیازی به یک لباس مرتب ندارد ، زیرا با دیوارها یا وسایل دیگر پوشانده می شود.

نجاری ساختاری رایج ترین نوع نجاری های خشن است و این نجاران در ساخت سریع اجزای سازه یک ساختمان مانند تیرها ، پست ها و روفرها بسیار ماهر هستند. نجاران خشن معمولاً در پشت بام و فریم کار می کنند.

نجاری را تمام کنید

نجاری دوم به کلیه کارهای نجاری اشاره دارد که پس از اتمام یک ساختمان قابل مشاهده خواهد بود و به همین ترتیب ، نجاران در سطح بالایی از جزئیات کار می کنند.

نوع کارهایی که نجارها به پایان می رسانند شامل کف سازی ، کفپوش ، راه پله های ساختمانی ، نصب پنجره ها و درها ، نصب بالگردها یا سایر سازه ها ، نصب فریم و قالب ریزی و غیره است.


انواع دیگر نجاری

با این وجود انواع دیگری از نجاری ها نیز وجود دارند که تخصصی تر هستند. این شامل:

نجاری قالب

نجاری های فرش روی ساخت و برچیدن آسترهایی که برای ریختن بتن مورد نیاز است تمرکز دارد. فرم کاری “قاب” است که در هنگام کار ، بتن را در جای خود نگه می دارد.

ساخت کابینت

کابینت سازی یک شاخه تخصصی نجاری است که در ساخت کابینت آشپزخانه ، حمام ، لباسشویی ، دفاتر و غیره متمرکز است. مبلمان نیز یک جزء است.نجاری را اصلاح کنید

نجاری تر و تمیز از جمله مواردی است که در نصب و راه اندازی تزئینات و قالبها در اتاق مانند مانتوهای ، تخته های دامن ، گوشه ها ، معماریها ، تزئینات زینتی و غیره تخصص دارد.

نجاری سبز

نجار سبز ، نجاری است که به مانند یک نجار استاندارد مهارت و آموزش دیده باشد اما آنها در استفاده از روش ها و مواد پایدار محیط زیست در پروژه های خود دارای علاقه و مهارت خاصی هستند.

نجاری منظره

نجاران صحنه در ساخت و برچیدن مناظر و مجموعه هایی که در فیلم ها ، تلویزیون ها و نمایشنامه ها استفاده می شوند ، تخصص دارند.

نجاری کشتی

نجار کشتی از جمله مواردی است که در تکنیک های کشتی سازی ، تعمیر و نگهداری و تعمیر کشتی تخصص دارد. آنها در کشتی های فولادی و همچنین کشتی های چوبی مورد نیاز هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.